Beste klant,
helaas moeten wij er ook aan geloven: Corona voorzorgsmaatregelen.

Zoals u waarschijnlijk wel weet kan het in onze winkel flink druk zijn. Om de risico's voor U en onszelf te beperken, hebben we op advies van het RIVM besloten om onze diensten (tijdelijk) alleen online aan te bieden.

Het enige verschil zal zijn dat u het toestel / apparaat naar ons opstuurt i.p.v. langsbrengt voor reparatie. Meld uw reparatie eenvoudig aan op onze website en wij zorgen ervoor dat uw gerepareerde toestel zo snel mogelijk (kosteloos*) bij u thuis of op het werk afgeleverd wordt.

Een bijkomend voordeel is dat we ons volledig kunnen richten op reparatie-werkzaamheden, wat betekent dat u uw toestel waarschijnlijk nog eerder (weer) in gebruik kunt nemen dan u van ons gewend bent!

Verder blijven wij telefonisch en per mail bereikbaar.

Uw reparatie aanmelden kan hier : https://helpdesk.herstelfriesland.nl/newticket

Mocht u een nieuw toestel of ander artikel willen aanschaffen uit onze winkel dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen per mail: info@herstelfriesland.nl
*Dit geldt alleen voor retourzendingen